1. GSManager
    1. Funktionen
    2. Unterstützte Spiele
    3. Neuigkeiten
    4. Statistiken
    5. Serverliste
  2. Lexikon
  3. Filebase
  4. Entwicklung
  5. Forum
    1. Dashboard
    2. Unerledigte Themen
  6. Web-Interface
  7. Artikel
  8. Mitglieder
    1. Letzte Aktivitäten
    2. Benutzer online
    3. Team
    4. Mitgliedersuche
  • Anmelden
  • Registrieren
  • Suche
Lexikon
  • Alles
  • Artikel
  • Seiten
  • Dateien
  • Forum
  • Lexikon
  • Erweiterte Suche
  1. GSManager
  2. Lexikon
  3. Balancer (1)

Balancer (1)

  • iMarkus
  • 10. August 2015 um 16:55
  • 10. August 2015 um 21:07
  • 1.517 mal gelesen
Das Projekt GSManager (vormals ManuAdminMod) wurde am 01.01.2020 eingestellt - diese Internetpräsenz bleibt verfügbar, die Software wird aber nicht länger gepflegt. Vielen Dank für eure Unterstützung in den mehr als zehn vergangenen Jahren!

Sie betrachten gerade eine ältere Version des Eintrags. Klicken Sie hier, um zur aktuellen Version zu gelangen.

  • The balancer balances the teams automatically.

    You can find any configuration settings for the balancer in the configuration file (config/balancer.json):


    JavaScript
    {
        "balancer": {
            "enabled": true,
            "automatic": true,
            "forcemove": true,
            "interval": 30,
            "maxdifference": 1,
            "protectsquads": true
        }
    }


    enabled: Should the GSManager use the balancer, set this value to true, if not, set it to false.
    automatic: The automode will be activated, when you must set to true, if not, set to false.
    forcemove: If set to true the player will be moved directly, if set to false, he will be moved in the Deathtime.
    interval: The time between teambalance check.
    maxdifference: The maximum team difference allowed.
    protectsquads: If set to true, only players without a squad will be priorised for the balancing.


    Variable Allowed Values Description
    enabled truefalse Should the GSManager use the balancer, set to true, if not, set to false.
    automatic truefalse The automode will be activated, when you must set to true, if not, set to false.
    forcemove truefalse If set to true the player will be moved directly, if set to false, he will be moved in the Deathtime.
    interval The time between teambalance check.
    maxdifference The maximum team difference allowed.
    protectsquads truefalse If set to true, only players without a squad will be priorised for the balancing. (In preperation)
  • Vorheriger Eintrag Balancer
  • Nächster Eintrag Censor
  • Änderungsprotokoll
  • PDF

In anderen Sprachen

  • Balancer

  1. Mitarbeiter
  2. Datenschutzerklärung
  3. Nutzungsbedingungen
  4. Impressum
  5. Kontakt
Lexikon, entwickelt von www.viecode.com
Community-Software: WoltLab Suite™