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Beiträge von Mirko911

Das Projekt GSManager (vormals ManuAdminMod) wurde am 01.01.2020 eingestellt - diese Internetpräsenz bleibt verfügbar, die Software wird aber nicht länger gepflegt. Vielen Dank für eure Unterstützung in den mehr als zehn vergangenen Jahren!
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  • Don't Show Messages With a Prefix

    • Mirko911
    • 7. Juni 2016 um 22:47

    it hasn't anything todo with the mod. I made the changes directly in the server files (CoD4x 1.7a). You have to compile the sources to get the hidden command feature.

  • Don't Show Messages With a Prefix

    • Mirko911
    • 7. Juni 2016 um 16:15

    Hey,

    here you'll find my post:

    PM message ingame chat (cod4)

  • errors on twofactorauth.php and weapons.php with COD6

    • Mirko911
    • 5. Juni 2016 um 03:20

    In this file:
    daemon/engines/quake3/games/cod6/weapons.php

    replace line 56 and 57

    PHP
    $registry = &Registry::getInstance();
    $this->logging = $registry->logging


    with this


    PHP
    $registry = Registry::getInstance();
            $this->logging = &$registry->logging;
  • what is the api in config file

    • Mirko911
    • 5. Juni 2016 um 03:16

    yea.
    It's like a very improved version of the old tcp console.

    With the new api you can manage the whole gsm (normal commands, getting playerlist, getting/updating config files) and much more

  • GSM bug report on quake3 (COD6)

    • Mirko911
    • 5. Juni 2016 um 03:14

    Hey,

    here are some infos about your problems:

    1. the punishment kill warning is normal. Kill is only used for battlefield
    2. it seems that your cod6 server project has some problems with getting the teamnames. Can you check if this dvar is defined: g_teamname_axis. If not: is there any other variable that contains the teamname?
    3. It's also just a notification. You can ignore this too

  • errors on twofactorauth.php and weapons.php with COD6

    • Mirko911
    • 3. Juni 2016 um 00:00

    Do you use PHP7?

  • Admins Cant Do a Fast Restart

    • Mirko911
    • 1. Juni 2016 um 18:10

    !map restart

    or
    !map restart fast

  • Solved.

    • Mirko911
    • 23. Mai 2016 um 15:13

    try s.th like this:

    C:\\Program Files (x86)\\Activision\\Call of Duty 4 - Modern Warfare\\main\\games_mp.log

    mask your path with double blackslashes

  • problem with some commands

    • Mirko911
    • 17. Mai 2016 um 19:49

    !set killcam

    !set ff

    !players

  • Cod4 server dedicated on gameranger

    • Mirko911
    • 17. Mai 2016 um 09:44

    afaik he isn't from germany. He only likes germany . :)

  • Allgemeine User.json

    • Mirko911
    • 16. Mai 2016 um 13:02

    ich glaube er meint den Sync der Config Dateien.

    Selbst mit Links muss GSM B wissen, dass ein Admin einen neuen Admin auf GSM A ernannt hat.

    Das hier sollte helfen:

    https://gitlab.mirko-rosenthal.info/gsm-plugins/readconfig

  • Black Ops 3 Support?

    • Mirko911
    • 7. Mai 2016 um 12:38

    ich werd mir das remastered mal anschauen und wenn's taugt auch den gsm support implementieren

  • Zeitgesteuerte Automessage

    • Mirko911
    • 30. April 2016 um 15:47

    Hey,

    schön das du einen anderen Weg gefunden hast.

    Allerdings sollten die Aliase funktionieren. Diese sind nämlich unabhängig implementiert und funktionieren für alle unterstützen Spiele gleich.

    Ein Beispiel für die Aliases könnte so aussehen:

    Code
    "maprotate": "map rotate",
            "devmap": "map dev",
            "restart": "map restart",
            "maps": "map list",
            "setnextmap": "map set",
            "nextmap": "map get",
  • Zeitgesteuerte Automessage

    • Mirko911
    • 30. April 2016 um 10:16

    hmm, ich weiß es nicht, aber wir könnten es heute Abend mal testen.

    Die CoD2 Server Files sind bei mir aufm Root und den Client hab ich auch noch irgendwo ;D

  • Zeitgesteuerte Automessage

    • Mirko911
    • 29. April 2016 um 23:21

    @Yenz : Evtl. hilft dir das:

    http://server-01.gfconcept.de/gsm/daemon/blo…3/loop.php#L222

    http://server-01.gfconcept.de/gsm/daemon/blo…andler.php#L343

  • Call Of Duty 1.6

    • Mirko911
    • 29. April 2016 um 13:35

    Correct me when I'm wrong, but as far as I know the lnxded_bin is the same for every cod4 version. Only .iwd and .ff files are different

  • installation CSManager COD6 Ubuntu 14

    • Mirko911
    • 22. April 2016 um 22:59

    Yea, that helps a lot.
    Can you replace the daemon/engines/quake3/cod8/data/weapons.json with your one and see if it works

    Also a list of team names would be great ;)

  • Einige Fehler die ein Neustart Auslösen

    • Mirko911
    • 22. April 2016 um 22:57

    doppelte Guid, ein Spieler verlässt den Server

    https://gitlab.mirko-rosenthal.info/gsm-plugins/antiwrongguid

    sollte helfen

  • installation CSManager COD6 Ubuntu 14

    • Mirko911
    • 22. April 2016 um 16:32

    Hey,

    sry that you had to wait so long.
    I implemented a first version for mw3.
    Maps and Gametypes should work.

    Weapon Names are a bit more complicated because I need their internal names. To get this internal names I modified the weapon class to log every unknown weapon to logdir/weapons.json. It would be cool if you could upload these files after some days so I can start to implement them

    http://mirko911.de/daemon_mw3.zip

  • installation CSManager COD6 Ubuntu 14

    • Mirko911
    • 16. April 2016 um 23:17

    I can create a test version for cod8, but I need a list of maps and gametypes with their internal name.

    "mp_crash" => "Crash" for example.

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