1. GSManager
    1. Funktionen
    2. Unterstützte Spiele
    3. Neuigkeiten
    4. Statistiken
    5. Serverliste
  2. Lexikon
  3. Filebase
  4. Entwicklung
  5. Forum
    1. Dashboard
    2. Unerledigte Themen
  6. Web-Interface
  7. Artikel
  8. Mitglieder
    1. Letzte Aktivitäten
    2. Benutzer online
    3. Team
    4. Mitgliedersuche
  • Deutsch
  • Anmelden
  • Registrieren
  • Suche
Dieses Thema
  1. GSManager
  2. Forum
  3. Unterstützung
  4. Benutzung

Admins by nickname

  • epro85
  • 4. Februar 2011 um 18:38
Das Projekt GSManager (vormals ManuAdminMod) wurde am 01.01.2020 eingestellt - diese Internetpräsenz bleibt verfügbar, die Software wird aber nicht länger gepflegt. Vielen Dank für eure Unterstützung in den mehr als zehn vergangenen Jahren!
  • epro85
    Anfänger
    Punkte
    15
    Beiträge
    2
    • 4. Februar 2011 um 18:38
    • #1

    Hello,
    I have question about Manu Admin, on manu admin authorization of admins working by guid, but I would like to have authorization with name of player. Every player have colors in his nick and on that way I manu admin will know who si admin. I try to edit code and having last 3 days problem. I add user name in line where comming GUID in admin.config ...and that looks like this [^2Test^3^4] ...so user with that nick on server will have admin rights,but every time when I run !admintest in console I get this:

    [04.02.11 15:24:56] Notice: Player '^2Test^3^4^7' changed name to 'Test', PID: 0, GUID: 19edde5dd0182e11518f51e
    [04.02.11 15:24:56] Notice: Player 'Test' executed command: 'admintest', PID: 0, GUID: 19edde5dd0182e11518f51e

    Script before make execute of commnad admintest delete all colors in nick and than run command, can you tell me please where I can change that function witch clean Player name?

    In function admintest I change $guid to $name ...but problem is, like I say, somewhere manu admin clean name colors.

    Please help !
    Thanks

  • epro85
    Anfänger
    Punkte
    15
    Beiträge
    2
    • 4. Februar 2011 um 19:06
    • #2

    I think that is not possible because he read from game_mp.log this:
    5:32 say;0;0;Test;!admintest

    So...any alternative method ?

Benutzer online in diesem Thema

  • 1 Besucher
  1. Mitarbeiter
  2. Datenschutzerklärung
  3. Nutzungsbedingungen
  4. Impressum
  5. Kontakt
Community-Software: WoltLab Suite™
  • Alles
  • Dieses Thema
  • Dieses Forum
  • Artikel
  • Seiten
  • Dateien
  • Forum
  • Lexikon
  • Erweiterte Suche
  • Deutsch
  • English
Zitat speichern