1. GSManager
    1. Funktionen
    2. Unterstützte Spiele
    3. Neuigkeiten
    4. Statistiken
    5. Serverliste
  2. Lexikon
  3. Filebase
  4. Entwicklung
  5. Forum
    1. Dashboard
    2. Unerledigte Themen
  6. Web-Interface
  7. Artikel
  8. Mitglieder
    1. Letzte Aktivitäten
    2. Benutzer online
    3. Team
    4. Mitgliedersuche
  • Anmelden
  • Registrieren
  • Suche
Dieses Thema
  • Alles
  • Dieses Thema
  • Dieses Forum
  • Artikel
  • Seiten
  • Dateien
  • Forum
  • Lexikon
  • Erweiterte Suche
  1. GSManager
  2. Forum
  3. Unterstützung
  4. Benutzung

guids. ip's. banners and voting

  • crang
  • 18. November 2009 um 09:05
Das Projekt GSManager (vormals ManuAdminMod) wurde am 01.01.2020 eingestellt - diese Internetpräsenz bleibt verfügbar, die Software wird aber nicht länger gepflegt. Vielen Dank für eure Unterstützung in den mehr als zehn vergangenen Jahren!
1. offizieller Beitrag
  • crang
    Anfänger
    Punkte
    50
    Beiträge
    8
    • 18. November 2009 um 09:05
    • #1

    So i have 3 questions and will be glad to see some answers :) :
    1. is it posible to logging GUIDS not pbguids and players IP's to mod.log?
    2. anyone know what need to configure for writing html links to console? etc - i have some like this in banner.cfg - http://www.url_of_our_forum.blabla, but in console i see only http:// :(
    3. little bit about voting works: we have 2 teams with 10 players in each one, in the mod config file:

    Code
    [voting]
    enabled = 1
    duration = 45
    interval = 120
    annouce = 15
    minplayers = 2
    maxvotesperplayer = 1
    allowkick = 1
    allowban = 0
    allowmap = 1
    allowgametype = 1
    allownextmap = 1
    allowrestart = 1
    allowedmaps = "<maps.cfg>"
    allowedgametypes = "war,koth,dm,sab,sd"
    Alles anzeigen


    and when someone start voting (!vote some) after 2 votes, voting is passed 8| but 18 players do not want to vote )) and i can't change 'minplayers' - what if only 2 players play on the server and whant start votig ) How be with it?

    Einmal editiert, zuletzt von crang (18. November 2009 um 09:06)

  • Dennis
    Administrator
    Reaktionen
    148
    Punkte
    37.933
    Trophäen
    7
    Artikel
    4
    Dateien
    2
    Beiträge
    7.453
    • 18. November 2009 um 13:11
    • Offizieller Beitrag
    • #2

    1. GUIDS are logged, aren't they? What you mean exactly.
    2. That seems not possible because "//" comments out following text.
    3. People not taking part in vote are not counted. The vote is decidied if more then half voters did vote yes / no.

    • Nächster offizieller Beitrag
  • crang
    Anfänger
    Punkte
    50
    Beiträge
    8
    • 18. November 2009 um 13:37
    • #3
    Zitat von Dennis

    1. GUIDS are logged, aren't they? What you mean exactly.
    2. That seems not possible because "//" comments out following text.
    3. People not taking part in vote are not counted. The vote is decidied if more then half voters did vote yes / no.

    as i undarstand - cod4 has 2 types of GUIDs - Punkbuster guid (some like 1188bc87606214b1cacda540f0cf5d4b) and native GUID (some like 2976802911) the second one i see only in ultrastats and hope that it's generated by game, becouse that guid is unique on non pb server (sorry for my english - it hard even for me to understand what i wrote )) but i hope you do)
    and about IP's - posible to log it?
    about voting - IMHO that's not right - players not taking part in vote faster whant to say 'no' that 'yes'. will be better if votig passed when 'yes' = total_players/2 + 1

  • Dieses Thema enthält 8 weitere Beiträge, die nur für registrierte Benutzer sichtbar sind.

Benutzer online in diesem Thema

  • 1 Besucher
  1. Mitarbeiter
  2. Datenschutzerklärung
  3. Nutzungsbedingungen
  4. Impressum
  5. Kontakt
Community-Software: WoltLab Suite™